11.06.2025 Tarihli Öğretim Üyesi Alımı İlanı (2025-1)
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN (2025-1):
ÖĞRETİM ÜYESİ KADROLARINA AİT İLAN
2547 sayılı Kanunun ilgili maddeleri, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesindeki genel şartlar, ilanda belirtilen diğer şartlar ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğin ilgili maddeleri ile Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri Yönergesi uyarınca Üniversitemiz birimlerine öğretim üyesi alınacaktır.
BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI
İLAN TAKVİMİ | |
İlan Yayım Tarihi | 11 Haziran 2025 Çarşamba |
Başvuru Başlangıç Tarihi | 11 Haziran 2025 Çarşamba (Saat 08.30) |
Başvuru Bitiş Tarihi | 25 Haziran 2025 Çarşamba (Mesai bitimi Saat 17.30) |
İnternet Başvuru Adresi | https://basvuru.isparta.edu.tr |
●Adaylar başvurularını, ilan takviminde belirtilen başvuru başlangıç tarihinden itibaren başvuru bitiş tarihinin mesai bitimi olan 17.30’a kadar Üniversitemiz https://basvuru.isparta.edu.tr web sayfasından çevrimiçi (online) şekilde yapacaklardır. Adayların çevrimiçi (online) başvuruyu tamamladıktan sonra sistem tarafından oluşturulan Başvuru Formu çıktı alınıp imzalandıktan sonra, Profesör ve Doçent adayları 1 adet CD/DVD/USB, Doktor Öğretim Üyesi adayları 1 adet CD/DVD/USB’yi aşağıdaki tabloda belirtilen birim adresine başvuru süresi içerisinde şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Başvuru formu ve eklerini aşağıdaki tabloda belirtilen birim adresine şahsen teslim etmeyenlerin müracaatları kabul edilmeyecektir.
●Adaylar Üniversitemiz https://basvuru.isparta.edu.tr adresine e-Devlet şifreleri ile giriş yaptıktan sonra Akademik Personel Alımı İlanı için başvuru işlemlerini başlatacaktır. Adaylar başvurmak istediği ilanı seçtikten sonra aşağıda yer alan belgeleri ilgili alanlara yükleyip “Başvuru Yap” butonuna tıklandığında çevrimiçi (online) başvurularını tamamlamış olacaklardır.
●Adaylar sadece bir kadro ilanına başvuru yapabilecektir. Birden fazla ilana başvuru yapanların tespiti durumunda adayların tüm başvuruları kabul edilmeyecektir.
●Profesör ve doçent ünvanına sahip öğretim üyeleri sahip olduğu ünvanlardan daha alt ünvanlı kadrolara başvuramazlar. Bu adayların tespiti halinde atamaları yapılmayacaktır. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecek ve hiçbir hak talep edemeyeceklerdir.
Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına başvurularda, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri Yönergesi kapsamında yer alan asgari atanma kriterlerine ilave olarak, ilanın son başvuru tarihi itibarıyla ve son 5 yıl içinde gerçekleştirilmiş olmak kaydıyla,
v Fen ve Mühendislik alanları ile ilgili ilanlar (9, 10, 11, 12 ve 13 sıra nolu ilanlar) için, SSCI/SCI/SCI-Expanded kapsamındaki dergilerde birinci isim yazar konumunda bir (1) adet veya yazar sırasına bakılmaksızın iki (2) adet yayımlanmış makale şartı aranır.
Yüklenecek Belgeler:
1- Öğretim Üyesi Aday Özgeçmiş Formu (persdb.isparta.edu.tr internet adresinde Birim Kalite Çalışmaları menüsünün alt menüsü Kalite Yönetimi Dokümanları menüsünün altında Formlar / Listeler bölümünde yer almaktadır).
2- Profesör / Doçent / Doktor Öğretim Üyesi Atanma Beyan Formu (Doldurulmuş, Puanlanmış olarak) (persdb.isparta.edu.tr internet adresinde Birim Kalite Çalışmaları menüsünün alt menüsü Kalite Yönetimi Dokümanları menüsünün altında Formlar / Listeler bölümünde yer almaktadır).
3- Yayın Dosyası (persdb.isparta.edu.tr internet adresinde Birim Kalite Çalışmaları menüsünün alt menüsü Kalite Yönetimi Dokümanları menüsünün altında Formlar / Listeler bölümünde yer alan Yayın Dosyasının Tanzim Sıralama Listesi’ne göre düzenlenecektir) (RAR uzantılı dosya halinde en fazla 300 MB olacak şekilde sisteme yüklenmesi gerekmektedir)
4- Yayın Listesi
5- Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Doçentlik Mezuniyet Belgesi (Yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin onaylanmış olması şarttır) (e-Devletten alınan barkodlu belgeler de kabul edilir)
6- Profesör kadrosuna müracaat edecek adaylar için Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının Doçentlik için belirlediği asgari yayın koşullarını bir kez daha sağladığına dair beyanname (Aday ÜAK'ın sisteminden kendi dönemine ait kritere uygun formu oluşturarak doldurması gerekmektedir) (https://www.uak.gov.tr/Sayfalar/arsiv-docentlik-basvuru-sartlari.aspx)
7- Yabancı dil sınavı sonuç belgesi (YDS veya ÖSYM tarafından eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan muadili puanı gösteren belge)
8- Nüfus Cüzdanı
9- Hizmet Belgesi (açıktan atanacak adaylar hariç) (Çalıştığı/Ayrıldığı kurumdan alınan onaylı belge veya e-Devletten alınan barkodlu HİTAP Hizmet Dökümü)
10- Askerlik Belgesi (e-Devletten alınan barkodlu belgeler de kabul edilir)
11- Adli Sicil Kaydı (e-Devletten alınan barkodlu belgeler de kabul edilir)
12- Sağlık Raporu (açıktan atanacak adaylar için)
13- Mecburi Hizmet Yükümlülüğü beyan dilekçesi/belgesi (yükümlülüğü bulunan adaylar için)
●Adaylar Üniversitemizin https://basvuru.isparta.edu.tr çevrimiçi (online) başvuru sistemine ve CD/DVD/USB’ye yayın dosyasını yüklerken; yapmış olduğu makale ve akademik yayınların tam metinlerini yüklemeleri gerekmektedir.
●Adaylar tarafından çevrimiçi (online) başvuru sisteminde istenen bilgiler tam ve eksiksiz doldurulduğunda “Başvuru Yap” butonuna tıkladıktan sonra sistem tarafından başvuru takip numarası oluşturulacaktır. Oluşturulan bu başvuru takip numarası ile başvurular üzerinde başvuru süresince güncelleme yapılabilecek olup tüm sorumluluk adaylara aittir (Yanlış/eksik belge yükleme, farklı mezuniyetle başvurma, yanlış ilana başvurma ve benzeri).
●Gerçeğe aykırı belge yükleyenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem başlatılacaktır. Atamaları yapılmış ise atamaları iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
●Başvuru sırasında yüklenecek belgeler PDF formatında olmalıdır.
●%30 kotası ile başvuru yapılabilecek Doktor Öğretim Üyesi kadrosu bulunmamaktadır.
●İdare uygun gördüğü takdirde ilanın her aşamasını iptal edilebilir.